مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام:

عملیات اجرایی مسیر قاضی خان _ بدره با پیشرفت مناسبی در دست اقدام است

کاظمی گفت: عملیات اجرایی مسیر قاضی خان _ بدره با شتاب بیشتری در دست اقدام است و تا پایان ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی مسیر قاضی خان _ بدره با شتاب بیشتری در دست اقدام است و تا پایان ماه آینده اتمام گردیده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اهمیت این مسیر ارتباطی ، بیان کرد: این مسیر حدود ۱۱۰ کیلومتر مرکز شهرستان بدره به مرکز شهرستان سیروان را کوتاه‌تر خواهد کرد و به عنوان یک راه موازی شمال به جنوب در استان ایلام عمل می‌کند و به موازات محور ایلام به حمیل می‌تواند ارتباط استان‌های شمالی ایلام را با جنوب استان ایلام و همچنین استان‌های جنوبی استان ایلام برقرار کند.

قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام نیز در رابطه با اعتبارات این پروژه ، اظهار کرد: تاکنون برای احداث پروژه مسیر ارتباطی قاضی خان _ بدره ، ۲۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ علاوه بر خروج شهرستان سیروان از یک بن‌بست جغرافیایی ، می توان باعث تسهیل در تردد بین استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار