سرپرست فرمانداری ایذه:

تعامل بین دستگاهی برای توسعه شهر‌ها حائز اهمیت است

نبوتی گفت: دستگاه‌های اجرایی با همراهی بستر را برای رشد و توسعه ایذه فراهم نمایند.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  تعامل بین دستگاهی را حائز اهمیت دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی با همراهی بستر را برای رشد و توسعه شهرستان فراهم نمایند.

او افزود: بخش خصوصی و تعاونی دهیاران با همکاری منابع طبیعی و اداره ورزش و جوانان برای راه اندازی ورزش‌های ساحلی کار خود را آغاز کنند و در راه اندازی مجتمع‌های تفریحی ورزشی فرمانداری نهایت همکاری را انجام می‌دهد.

نبوتی با انتقاد از قطعی ۳ساله تلفن همراه در منطقه آب بید، اظهار داشت: شایسته نیست مردم نجیب و فروتن منطقه آب بید سه سال از ارتباط مخابراتی محروم باشند و مشکلات برق سایت تقویت گوراب که منبع تغذیه امواج منطقه آب بید است، با کمک اداره برق تامین شود و تجهیزات مخابراتی این‌منطقه هرچه سریعتر نصب شده تا شاهد رفع این مشکل سه ساله باشیم.

 سرپرست فرمانداری ایذه گفت: اداره آبفا هرچه سریعتر مشکلات آب روستایی بخش سوسن را مرتفع کند تا مردم برای تامین آب خود نیاز به بشکه نداشته باشند و  پایه‌های روستای تلخاب خسروی احداث شده، با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان سال یا سه ماهه اول سال جدید تمامی ساکنان این روستا از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

این مقام مسئول با تقدیر از سرمایه گذار شیلات سرتنگ فالح، تصریح کرد: شهرستان ایذه به خصوص بخش سوسن محیط امنی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است، که به ادارات این شهرستان تاکید ‌می‌کنیم مسیر حضور این کارآفرین و سرمایه‌گذاران را تسهیل بخشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.