نماینده دامغان در مجلس تاکید کرد؛

طراحی یک مرکز درمانی در دامغان/ ۱۰۰ تخت بستری افزوده می‌شود

علیزاده برمی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان به خصوص کمبود بیمارستان در این شهرستان، گفت: یک مرکز درمانی در دامغان با ۱۰۰ تخت بستری در حال طراحی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس در جمع مردم دامغان و همزمان با نماز جمعه با بیان اینکه مرکز درمانی دوم دامغان با ۱۰۰ تخت بستری در حال طراحی است، ابراز کرد: دامغان به یک مرکز دوم درمانی، در کنار تنها بیمارستان خود، نیازمند است لذا طراحی این مرکز درمانی آغاز و به زودی به پایان می‌رسد.

او با بیان اینکه پلی‌کلینیک تخصصی درمانگاه تأمین اجتماعی در دامغان نیز احداث می‌شود، ابراز کرد: برای این مجموعه در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباراتی دیده شده است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه تقویت گیرنده‌های صدا و سیما و رفع مشکلات آن از دیگر اقداماتی است که انجام و طبق پیگیری‌های صورت گرفته این موضوع در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود، بیان کرد: وزارت علوم در صدد است که در هر استان یک دانشگاه معین لحاظ و دیگر دانشگاه‌ها زیر مجموعه آن باشند که ما در دامغان با این طرح مخالف هستیم و این تبعیض را نمی‌پذیریم.

علیزاده برمی با بیان اینکه دانشگاه دامغان به لحاظ علمی و پژوهشی جایگاه مطلوبی دارد و لذا این مراتب باید حفظ و تقویت شود، بیان کرد: آمایش فرهنگی مراکز آموزش عالی از سوی دولت یکی از مطالبات مردم است.

او در خاتمه و با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه هفته جاری و بر اساس تقویم کاری مجلس و در نوبت‌های تعیین شده از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: خط قرمز مجلس یازدهم در تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ معیشت مردم است و تولید و اشتغال و جلوگیری از رانت خواری دیگر الویت‌های مجلس خواهد بود که به آن پرداخته می‌شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار