کار‌های انجام شده در کشور دستاورد کل نظام است

فرماندار بوشهر گفت: کار‌های انجام شده در کشور نه به نام یک دولت و یا یک جناح است، بلکه دستاوردی برای کل نظام به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در نشست در شورای آموزش و پرورش این شهرستان عنوان کرد: باید به دور از نگاه سیاسی تنها برای مردم کار انجام دهیم و هر کسی در هر جایگاهی که فعالیت می‌کند، باید بداند که باید پاسخگوی تمام کم کاری‌ها در روز قیامت باشد.

او افزود: برخی می‌خواهند با تخریب، کار‌های صورت گرفته بیان نشود، اما باید در نظر داشت کار‌های انجام شده در کشور نه به نام یک دولت و یا یک جناح است بلکه دستاوردی برای کل نظام محسوب می‌شود.

فرماندار بوشهر، راه‌اندازی سامانه شاد را تحولی بزرگ در عرصه تعلیم و تربیت دانست و ادامه داد: این سامانه با امکانات کم و در سریع‌ترین زمان راه اندازی شد و اکنون دانش آموزان در دورترین نقاط کشور نیز در شرایط بحرانی کرونا از تحصیل محروم نیستند.


بیشتر بخوانید


جمشیدی، با عنوان اینکه هر طرح یا برنامه‌ای در ابتدا مشکلاتی دارد، بیان‌کرد: نباید با تخریب کار‌های انجام شده را نادیده گرفت.

او، با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب است، گفت: باید به دور از عادی انگاری شرایط شیوع بیماری کرونا و با رعایت اصول بهداشتی، دهه فجر گرامی داشته شود.

فرماندار بوشهر با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون مردم به خوبی در برابر هجمه‌ها ایستادگی کرد‌ه‌اند، افزود: امروز دنیا نظاره گر عزتمندی ملت ایران است.

جمشیدی با اشاره به شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا در کشور، عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که دنیا با توانمندی‌های خود در زمینه بهداشت و درمان کم آورده است، اما در کشور ما با همدلی توانستیم آسیب‌های این بیماری را تا حدی کاهش دهیم و شاهد خدمات خوب درمانی به بیماران باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.