صانعی: استعداد‌های خوبی را به فوتسال کشور معرفی خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی فوتسال امید گفت: امیدوارم مسئولان، مقدمات استعدادیابی و زیر نظر داشتن بازیکنان را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم استعداد‌های خوبی را به فوتسال ایران معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال امید در طرح استعدادیابی فوتسال استان اصفهان حاضر شد و از نزدیک شاهد بازیکنان جوان و امید این شهر بود. صانعی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: روز گذشته ما در اصفهان یک جلسه استعدادیابی را برگزار کردیم که تقریبا با حدود ۶۵ بازیکن انجام شد که شامل ۴۰ بازیکن در رده جوانان و ۲۵ بازیکن هم در رده امید می‌شد. همچنین بعدازظهر امروز هم مهمان مردم خوب اردستان بودیم و از این شهر هم حدود ۶۵ بازیکن را انتخاب کردیم که ۴۵ بازیکن در رده جوانان و ۲۰ بازیکن هم در رده امید بودند که همه آن‌ها را زیر نظر گرفته ایم.

سرمربی تیم فوتسال امید افزود: به هر حال امیدوارم با این ایستگاه استعدادیابی که در شهر‌های مختلف گذاشته ایم، بتوانیم به فوتسال کشورمان کمک کنیم. همچنین از هیئت فوتبال اصفهان تشکر ویژه‌ای می‌کنم که این فرصت ایستگاه استعدادیابی را برای ما فراهم کردند و امیدوارم دیگر هیئت‌های استانی کشورمان هم این کار را انجام دهند و مقدمات استعدادیابی و زیر نظر داشتن بازیکنان را برای ما فراهم کنند تا بتوانیم استعداد‌های خوبی را به فوتسال کشورمان معرفی کنیم.


بیشتر بخوانید:


گفتنی است این طرح به همت هیئت فوتبال اصفهان و با محوریت شناسایی استعداد‌های مستعد استان در طی ۲ روز و در ۳ نقطه اصفهان برای نخستین بار، با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال امید برگزار شد. صانعی ابتدا در شهرستان اصفهان و پس از آن با حضور در شهرستان‌های نجف آباد و اردستان استعداد‌های فوتسال اصفهان را زیر نظر گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار