برگزاری مانور فرهنگی در شهرستان بهار

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری مانور فرهنگی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام محمد جمشیدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اشاره به برگزاری مجمع یک‌روزه امامان روستا، هیئت‌های مذهبی، امامان محله و کارگروه قرآنی با حضور مسئولان استانی در مدرسه حجاب شهرستان بهار گفت: این مجمع برای اولین بار در شهرستان به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار برگزار شد.

او با اشاره به مهم‌ترین مؤلفه و شاخصه این کار گروه، ادامه داد: هدف از آن کارگروه تبادل اطلاعات و تجارب شهرستان‌ها، ارتقای راهبردی برنامه‌های شهری و اجرای مانور فرهنگی در شهرستان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار به فعالیت تخصصی امامان روستا، محله و کارگروه قرآنی، هیئت‌های مذهبی اشاره کرد و افزود: با حضور فعال و هدفمند کار جامعه تبلیغی مجامع فرهنگی و تبلیغی به اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

او فعالیت در عرصه‌های تعلیم و تربیت، سلامت و بهداشت، عمران و زیرساخت، اشتغال و معیشت و فعالیت‌های فرهنگی را از اقدامات امام محله برشمرد و افزود: این فعالیت‌ها مقدمه‌ای برای شکل‌گیری تمدن اسلامی دانست.

جمشیدی ادامه داد: اگر مردم در محله‌ها به امام محله و مسجد وصل شوند جامعه نیز استخوان‌بندی خود را پیدا خواهد کرد، چراکه هیئت‌های مذهبی برای تربیت فرهنگی در جامعه نقش آفرینی می‌کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.