این بار هواداران بی‌ملاحظه بودند / آرامش اینگونه به ذوب آهن باز نمیگردد

هواداران ذوب آهن که به‌خوبی از شرایط بد تیمشان آگاه هستند بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل تمرینات این تیم حاضر شدند و احتمال شیوع دوباره کرونا را درمیان بازیکنان ذوب آهن تقویت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که فصل بسیار سختی را می‌گذراند و تا هفته دوازدهم همچنان در حسرت پیروزی به‌سر می‌برد روز جمعه ساعت ۱۵ در وطنی قائم شهر به‌مصاف نساجی می‌رود.
در هفته‌ های گذشته ذوب آهن با مشکلات زیادی دست به گریبان بود، از اشتباهات مرگبار داوری که از همان هفته اول شروع شد و تا هفته گذشته ادامه داشت گرفته تا گسترش ویروس کرونا که بلای جان بازیکنان اصلی تیم شد، موفق نبودن در کسب نتیجه و پیروزی ذوبی‌ها را در شرایط سهتی قرار داده است.

حالا درحالی که ذوب آهنی‌ها برای بازی با نساجی آماده می‌شوند روز گذشته هواداران این باشگاه اصفهانی بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمرین گاندو‌ها حاضر شدند تا احتمال انتقال ویروس کرونا به بازیکنان افزایش یابد.

در این برهه از زمان که ذوب آهن وضعیت خوبی ندارد این اتفاق می‌تواند یک نگرانیِ جدید را ایجاد کند؛ خصوصا اینکه ذوب آهن یک‌بار از تجمع هواداران در آبادان ضربه سنگینی خورده و ۱۸ کرونایی روی دست آن‌ها قرار گرفت و تبعاتش هم شکست مقابل شهرخودرو در خانه بود.

آیا مسئولان ذوب آهن خودشان واقف بر این قضایا نیستند که اجازه داده‌اند این‌چنین هواداران در کنارشان قرار بگیرند و با برپایی جشن تولد همه را نگران تبعات بعد از آن کنند؛ یا حداقل بهتر نبود شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود؟

این بی‌توجهی می‌تواند بارِ دیگر گریبان‌گیر ذوب آهن شود، اگر مسئولان تیم از سرپرست تا سرمربی جلوی این اقدامات را نگیرند پس وظیفه چه‌کسی است که آرامش را در تیم حکمفرما کند؟

ذوبی‌ها امروز با پرواز چارتر راهی قائم شهر شدند تا پس از ۱۷۵ روز طلسم نبردن را بشکند و قبل از پایان نیم فصل شرایط خود را در جدول رده بندی کمی بهبود بخشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.