۶۹۱ تن برنج و روغن در دشتستان توزیع شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: از آبان امسال تاکنون ۱۹۰ تن روغن و ۵۰۱ تن برنج در شهرستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قائدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: از ابتدای آبان امسال تاکنون، ۱۹۰ تن روغن در شهرستان توزیع کردیم که ۱۲۵ تن در قالب توزیع مردمی در ۱۵ فروشگاه بزرگ و زنجیره‌ای، ۲۵ تن بین همه ادارات  و ۴۰ تن هم در واحدهای صنفی توزیع شده است.

او  با اشاره به اینکه در این مدت ۷۷ تن روغن در فروشگاه‌‌ افق کوروش دشتستان توزیع شده است، ادامه داد: این فروشگاه زنجیره‌ای که دو شعبه هم در دشتستان دارد، به صورت متمرکز، کالا را از مرکز کشور جذب و سپس توزیع می‌کند، و ما فقط در این زمینه نظارت را بر عهده داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان، توزیع کالا را از دغدغه‌های این اداره عنوان کرد و افزود: کرونا و رعایت نشدن ضوابط بهداشتی در توزیع کالا‌ها از جمله مشکلاتی است که باعث تعطیلی برخی فروشگاه‌ها از سوی شبکه بهداشت شده است.


بیشتر بخوانید


قائدی، با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد از جمعیت روستایی دشتستان دفترچه تعاونی مرزنشینان دارند، گفت: در حال جذب ۳۲۰ تن روغن از کارخانه سیرجان و گچساران هستیم که با همکاری بخشداران و با استفاده از ظرفیت این تعاونی توزیع خواهد شد.

۵۲۹ تن برنج در دشتستان جذب شد

او، درباره تامین برنج در شهرستان هم بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۹ تن برنج جذب کردیم که از این میزان ۵۰۱ تن در شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان همچنین، گروه‌های هدف این اداره را مددجویان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و خیریه‌ها عنوان کرد و افزود: تاکنون ۱۱۵ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج به این گروه هدف تخصیص داده‌ایم.

قائدی اشاره کرد: ۲۱۰ تن برنج بین خانوار‌های روستایی توزیع شده است و از ابتدای سال تاکنون توانسته ایم ۷۰ درصد خانوار‌های روستایی را پوشش دهیم.

او با اشاره به توزیع۱۳۰ تن برنج میان ادارات و ۳۰ تن میان هیات‌های مذهبی، بیان کرد: امیدواریم با تخصیص میزان جدید، بتوانیم میان بازنشستگان آموزش و پرورش و سایر بازنشستگان هم برنج توزیع کنیم.

رئیس اداره صمت دشتستان گفت: با پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار کشور، و با تامین روغن خام کارخانه‌های تولیدی، امیدواریم توزیع روغن، برنج و سایر اقلام کالا‌های اساسی روند بهتری به خود گیرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.