مسابقات ورزشی دانش آموزان در بوشهر آغاز شد

مسابقات ورزش دانش آموزی استان بوشهر در ۱۰ رشته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز شد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر در مراسم شروع مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی استان بوشهر در تنگستان گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان استان در بخش پسران و سی و دومین دوره مسابقات ورزشی در بخش دختران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، با شعار «دانش آموز ورزشکار، حافظ و دوستدار محیط زیست» و با رعایت دستورهای بهداشتی برگزار می‌شود.

منوچهر هوشیار افزود: امیدواریم این مسابقات زمینه‌ای برای شناسایی استعداد‌های ورزشی و ارتقا سواد سلامت دانش آموزان باشد.

او ادامه داد: در ۱۰ رشته ورزشی تیمی و انفرادی به صورت مجازی و در قالب اجرای تکنیک و مهارت‌های ورزشی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر عنوان کرد: این مسابقات با برگزاری رشته ورزشی فوتسال پسران متوسطه اول و دوم در شهرستان‌های تنگستان، دشتی، دیر، کنگان و عسلویه و مناطق کاکی و بردخون شروع شده است.

او گفت: پیش بینی می‌کنیم که بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این مسابقات با هم رقابت کنند.

 رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر بیان کرد: مسابقات در سه مرحله شهرستان/منطقه، استانی و کشوری تا تابستان سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

هوشیار افزود: مسابقات مرحله کشوری در دو رشته فوتسال وطناب زنی پسران متوسطه اول و دوم در اسفند امسال و ادامه مسابقات در تابستان ۱۴۰۰برگزار می‌شود.

او بیان کرد: برخلاف سال‌های گذشته که مدرسه و کانون قهرمان در مرحله کشوری شرکت می‌کرد، در این مسابقات، منطقه قهرمان به نمایندگی از استان در مرحله کشوری با سایر استان‌ها رقابت می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.