مشمولان سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام کنند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: مشمولان سهام عدالت که روش سهامداری غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، داود غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی اظهار کرد: آن دسته از مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند، ضروری است به منظور برخورداری از سود، مشارکت در مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان سهام عدالت و سایر امتیازات آتی، در اسرع وقت در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

غفارپور افزود: چنانچه فردی نسبت به انتخاب روش مستقیم سهام عدالت اقدام نکرده باشد، به‌صورت پیش‌فرض روش سهامداری غیرمستقیم برای این فرد انتخاب‌شده است و در واقع این فرد به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان وکالت می‌دهد تا سهام وی را مدیریت کرده و سود آن را پس از واریز به حساب شرکت، به‌حساب فرد واریز کنند.

در تاریخ ۹ اردیبهشت سال جاری با موافقت مقام معظم رهبری، آزادسازی سهام عدالت آغاز شد و مشمولان سهام عدالت با مراجعه به سایت سازمان خصوصی‌سازی در صورت تمایل می‌توانستند به‌طور مستقیم مالکیت و مدیریت سهام عدالت خود را در بورس انتخاب نموده و سهام خود را بفروشند یا نزد خود نگه‌دارند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.