تولید بیش از ۷.۵ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز از تولید ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۵۰۶ مگاوات ساعت انرژی برق در این نیروگاه طی ۱۰ ماه امسال و ارائه به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تولید ۶۸۱ هزار و ۶۳۱ مگاوات ساعت برق این نیروگاه در دی ماه امسال، مجموع تولید برق نیروگاه در ۱۰ ماه سال ۹۹ به ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۵۰۶ مگاوات ساعت رسید.

او با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی تولید برق این نیروگاه در دی ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزود: متوسط تولید لحظه‌ای طی مدت مذکور ۲۳۷ مگاوات ساعت و در ۱۰ ماه نیز ۲۳۲ مگاوات ساعت بوده است.

محمدی ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در دی ماه را ۲ هزار و ۸۸۱ ساعت و در ۱۰ ماه را ۳۲ هزار و ۹۲۶ ساعت عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به لزوم آمادگی واحد‌های این نیروگاه برای تولید حداکثری برق به ویژه در فصل تابستان و پیک مصرف برق، اقدام به اجرای پروژه تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ و رفع محدودیت‌های فنی سایر واحد‌های این نیروگاه کردیم و امیدواریم با تکیه بر لطف خداوند و همچنین دانش و تجربه ارزشمند همکاران خود بتوانیم با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان آتی برویم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.