رئال بتیس ۳ - رئال سوسیداد یک/ سبز و سفیدپوشان برای پیروزی یک یار اضافه داشتند

تیم فوتبال رئال بتیس موفق شد رئال سوسیداد را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری صعود کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، تیم فوتبال رئال بتیس به مصاف رئال سوسیداد رفت و در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه به پیروزی ۳ بر یک رسید.

در سیزدهمین دقیقه بازی رئال سوسیداد با گل میکل اویارسابال از حریفش پیش افتاد، اما در ابتدای نیمه دوم این تیم با اخراج آسیر ایارامندی ۱۰ نفره شد تا کارش برای حفظ نتیجه سخت‌تر شود. البته رئال بتیس نیز در دقیقه ۷۵ آنتونیو سانابریا را به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از دست داد تا هر ۲ تیم ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند.

با این حال ۱۰ نفره شدن برای رئال بتیس چندان هم ناخوشایند نبود و این تیم ۳ دقیقه بعد توسط سرخیو کانالس به گل مساوی رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

بورخا ایگلسیاس، مهاجم تیم رئال بتیس در هر ۲ نیمه وقت‌های اضافه دروازه حریف را باز کرد تا حساب کار ۳ بر یک به سود سفید و سبزپوشان شود.


بیشتر بخوانید:


عدنان یانوزای، مهاجم بلژیکی رئال سوسیداد در دقیقه ۱۱۷ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما کمک داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد تا شاگردان مانوئل پیگرینی با پیروزی ۳ بر یک در وقت‌های اضافه راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار