برگزاری مسابقه پارس آرا شیراز در هفته سوم در هاله ای از ابهام

مدیر عامل پارس آرا از نبود سالن برای برگزاری بازی پارس آرا و نماینده اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که قرار است تیم پارس آرا شیراز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور جمعه ۱۰ بهمن به مصاف هیات فوتبال اصفهان برود اما هنوز برگزاری این بازی قطعی نیست.

زارع مدیر عامل پارس آرا شیراز، گفت :  تاکنون برای میزبانی مسابقه هفته سوم و دیدار با هیات فوتبال اصفهان سالنی پیدا نکرده ایم و دست روی هر سالن هم که گذاشتیم مشکلاتی دارد.

او، بیان کرد: سالن ربانی با دیگر نماینده فارس پویندگان فجر قرارداد بسته و سالن ابوالفتحی درگیر مسابقات دیگری است و سالن پهلوانان نصیری هم که زیر نظر شهرداری شیراز است را هم مد نظر قرار دادیم که با جواب عجیبی روبرو شدیم که چراغ ندارد و  انگار دوست نداشتند برای دیدار ما اختصاص یابد.

زارع، تصریح کرد: توقع ما از سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال این است وقتی دو نماینده از یک استان در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور می یابند نباید به صورت همزمان در یک هفته بازی دو تیم به میزبانی شیراز برگزار گردد تا برای مکان بازی با مشکل مواجه نشوند.

مدیر عامل پارس آرا شیراز، با گلایه از مسئولان ورزش استان و شهرداری شیراز ادامه داد: تیم هایی که از استان فارس در لیگ برتر شرکت می کنند نمایندگان این استان هستند و باید از آن ها حمایت شود و نباید ما بخاطر نداشتن سالن با مشکل مواجه شویم و استرس برگزاری بازی ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.