فرماندار تاکستان:

احتمال بازگشت به پیک بیماری کرونا در شهرستان تاکستان

طاهری فرماندار تاکستان گفت: با توجه به شرایط موجود و افزایش بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان احتمال بازگشت به پیک بیماری کرونا در شهرستان تاکستان دور از انتظار نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،طاهری فرماندار تاکستان گفت: در روز‌های اخیر هرچند روند بیماری در شهرستان تاکستان نزولی بوده، ولی این روند کاهشی به معنای پایان بیماری نیست و با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی در چند روز گذشته، احتمال بازگشت به گذشته وجود دارد.

طاهری با اشاره به اینکه قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا بهترین روش پیشگیری از این بیماری است، گفت: از جمله عوامل اصلی انتشار ویروس کرونا، دورهمی‌های خانوادگی و حضور در تجمعات است که از همشهریان انتظار داریم برای کنترل و ریشه‌کن کردن این ویروس همچنان دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان در ادامه با بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در مقابله با کرونا را مدیون مردم هستیم، گفت: مردم همچنان به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، حضور نیافتن در تجمعات، اجتناب از عادی سازی شرایط، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهند و ستاد کرونا شهرستان هم در کنار مردم خواهد بود و در صورت شیوع بیماری مجبور به تعطیلی و بازگشت به محدودیت‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.