به مناسبت دهه فجر؛

جلسه برنامه ریزی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی درمهاباد برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی مهاباد گفت:جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان با حضور مسئولان مربوطه در محل سالن مولانا برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی با حضور نمایندگان فرمانداری، سپاه، صدا وسیما، شهرداری، بسیج دانش آموزی و بسیح فرهنگیان و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل سالن مولانا برگزار شد.

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به معرفی برنامه‌های مدیریت در این ایام پرداخت و گفت: نواختن زنگ انقلاب توسط شخص وزیر به صورت زنده در شبکه شاد، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموزی و فرهنگی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری اجلاس سراسری نماز، برگزاری نشست بصیرتی تحت عنوان سواد رسانه ای، افتتاح مدرسه ۸ کلاسه و سالن ورزشی روستای خورخوره و همچنین افتتاح مدرسه خیرساز دکتر رشید زاده از مهمترین برنامه‌های این دهه است.


بیشتر بخوانید

خلیلی مسئول بسیج دانش آموزی نیز افزود:آذین بندی و فضاسازی و نصب پرچم و بنر در مدارس شهر و روستا، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی به صورت مجازی، برگزاری محافل انس با قرآن و همچنین صدور بیانیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از برنامه‌های مهم این حوزه برشمرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.