عادی انگاری موج چهارم کرونا را در مهاباد تشدید می‌کند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: وضعیت شهرستان همچنان شکننده است و عادی انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان موج چهارم کرونا را در این شهرستان تشدید می‌کند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به مبتلایان به کرونا در شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: مهاباد هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد، قرار گرفتن در این وضعیت و کاهش تعداد بیماران در بیمارستان بسیار شکننده است و می‌تواند با کوچکترین سهل انگاری ما را به وضعیت نارنجی و یا قرمز برگرداند.


بیشتر بخوانید


بهزاد با هشدار به مردم مهاباد جهت پرهیز از هر گونه عادی انگاری، افزود: از شهروندان تقاضا داریم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مکان‌های پرتراکم مسئولانه برخورد کنند تا در اثر سهل انگاری در پیک چهارم بیماری که به عقیده بسیاری از کارشناسان وقوع آن حتمی است با کمترین تعداد بیمار بستری در بیمارستان و بخش‌های ویژه و یا فوتی را شاهد باشیم.

او اذعان کرد: در اثر بی توجهی و عادی انگاری جامعه و تغییر وضعیت از زرد به نارنجی و یا حتی قرمز شاهد اعمال محدودیت‌های بیشتری در شهرستان خواهیم بود که اثرات اجتماعی و اقتصادی را برای شهروندان در پی خواهد داشت.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.