سرمربی رایکا بابل:

امیدواریم در نیم‌فصل تیم را بازسازی کنیم

سرمربی رایکا بابل گفت: بازیکن مصدوم زیاد داریم و امیدمان این است که در تعطیلات نیم فصل، تیم را بازسازی کنیم.

امیدواریم در نیم‌فصل تیم را بازسازی کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر دست‌نشان سرمربی تیم رایکا بابل پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی جانانه انجام دادند با وجود اینکه ۸ تا ۹ ساعت منتظر پرواز بودیم و اتوبوسی که با آن از شمال به تهران آمدیم مشکل پیدا کرد.

او ادامه داد: به همین علت بازیکنان از نظر بدنی دچار مشکل شدند و چهار تعویض ما به اجبار بود.

سرمربی تیم رایکا بابل افزود: ۵ یا ۶ موقعیت داشتیم، ولی نتوانستیم گل بزنیم. دروازه بانمان بیکارترین نفر بود.

دست نشان عنوان کرد: ۱۲ روز قبل از لیگ، تیم را تحویل گرفتم تعداد زیادی بازیکن مصدوم دارم. ۴ بازیکن امروز همراهم نبودند. امیدمان این است که در تعطیلات نیم فصل، تیم را بازسازی کنیم. برخی از بازیکنان فقط در سطح مازندران بازی کرده‌اند، اما ابایی نداریم از میدان دادن به آنان.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در تمام سال‌هایی که تیم‌های لیگ یک به لیگ برتر آمدند در نیم فصل دوم امتیاز آوردند. یکی -دو سال تیم‌های صعود کرده، در نیم فصل اول در صدر جدول بودند. می‌توان گفت ۸۰ درصد تیم‌هایی که نیم فصل دوم امتیاز به دست آوردند راهی لیگ برتر شدند.

سرمربی رایکا گفت: از داوری راضی بودم و از کمیته داوران تشکر می‌کنم. فقط با داور چهارم موردی پیش آمد. به بازیکنان گفتم محمدابراهیمی بازیکن شاهین مصدوم شده توپ را بزنند بیرون، داور چهارم به داور وسط گفت که دارد دخالت می‌کند. گفتم من به سلامت بازیکن فکر می‌‎کنم. داورهای چهارم‌ ما با اروپا و آسیا فرق دارند، داوران چهارم ما تازه کارند اما در اروپا و آسیا داور چهارم در حد داور وسط است.

در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان رایکا بابل بود که بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

رایکا در رده هفتم جدول است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.