ارائه راهکار برای کاهش مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال

در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده استانداری کرمان عنوان شد:برای کاهش مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال ،همه استخر‌های آب کشاورزی استان کرمان حصار کشی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امروز  در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده استانداری کرمان  مصوب شد با نظارت جهاد کشاورزی تابلو‌های هشداردهنده در کنار استخر‌های آب کشاورزی نصب شود همچنین برای کاهش مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال همه استخر‌های آب کشاورزی استان حصار کشی می‌شوند.

 ممنوعیت فروش قرص برنج با نظارت اتاق اصناف در عطاری‌ها و مراکز فروش سم و کود با هدف پیشگیری از مرگ و میر کودکان و نوجوانان یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود.

 مهدوی سرپرست امور اجتماعی و خانواده استانداری کرمان در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: قرار شد شهرداری‌ها با بررسی‌های دوره‌ای کیفیت وسایل بازی در پارک‌ها را کنترل کنند.

او ادامه داد: آموزش مسائل ترافیکی و حوادث رانندگی با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در فضای مجازی برای والدین و دانش آموزان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار