بسته اخبار حوادث قزوین امروز پنجم بهمن ماه؛

یک کشته در حادثه رانندگی /اسلحه‌های شکاری قاچاق در توقیف پلیس/کشف ۱۰ تن چوب قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجم بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در محورقزوین-بوئین زهرا بر اثر برخورد خودروی پیکان وانت با یک وانت دیگر که در کنار جاده متوقف بود متاسفانه راننده این خودرو در دم فوت کرد و راننده خودروی دیگر مصدوم شد.

سرهنگ ذاکری منش افزود: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اعلام کردند.

اسلحه‌های شکاری قاچاق در توقیف پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه که قصد ورود تعدادی اسلحه شکاری قاچاق با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از استان‌های مرزی به مقصد استا‌های شمالی را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی ادامه داد: ماموران پس از اطلاع از اینکه خودروی قاچاقچیان قصد تردد از محور‌های مواصلاتی قزوین را دارد با همکاری پلیس استان مرکزی و انجام تحقیقات گسترده خودرو را در محور قزوین-زنجان شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودروی این باند قاچاق، ۱۲ قبضه سلاح شکاری کشف و در این زمینه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران انتظامی پاسگاه رجایی دشت هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن چوب قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این چوب‌ها را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان قزوین، در این پرونده ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: مأموران فردی سابقه دار را که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او، ۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و تعدادی آلات وادوات مصرف کشف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.