تردید پایگاه اسرائیلی در خصوص توانایی سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی

یک پایگاه اسرائیلی در گزارشی، توانایی سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران را زیر سؤال برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العربی الجدید، یک پایگاه اسرائیلی که به موضوات نظامی می‌پردازد، توانایی سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم را برای مقابله با هواپیما‌های بدون سرنشین ایران زیر سؤال برد.

پایگاه اسرائیل دیفنس اعلام کرد: ایرانی‌ها توانایی‌هایی یورشی را با هدف خنثی سازی سیستم‌های دفاعی اسرائیل که از هواپیما‌هایی تشکیل شده که در سرنگونی پدافند زمینی به کار گرفته می‌شود، آماده کرده اند.

این پایگاه در ادامه افزود: سیستم پدافند هوایی اسرائیل از سه سامانه تشکیل شده و توانایی مقابله با موشک‌ها را دارد و برای مقابله با تهدید هواپیما‌های بدون سرنشین طراحی نشده است.

این پایگاه اسرائیلی هشدار داد که اولین موج حمله‌ای که ایران می‌تواند با استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین علیه رژیم صهیونیستی به انجام برساند، می‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی تخصیص یافته برای مقابله با موشک‌ها را هدف قرار دهد تا از این طریق، زمینه حملات موشکی فراهم شود.

این پایگاه در ادامه اعلام کرد اگر ایران حملات هواپیما‌های بدون سرنشین را از کشتی در دریا و از اعماق ایران، یمن، سوریه و لبنان آغاز کند، کار سیستم‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
درود بر غیرتمندان سپاه و ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
حتما پدافند هوایی ایران قدرتمند
آخرین اخبار