رفع تصرف بیش از هزار هکتار اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی از ابتدای امسال تا کنون در استان رفع تصرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حفاظت از حقوق عامه و مبارزه با فساد قرارگاه مرکزی مبارزه با فساد در استان راه اندازی شده است.

نگین تاجی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۶ هکتار از بستر رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از دست سودجویان آزاد شده است و قرارداد واگذاری ۴۰۰ هکتار از زمین‌های ملی که طرح آن،  از سوی افراد مجری اجرایی نشده بود نیز لغو شد.

او در خصوص مشکلات  کارخانه آرد، گلوکز و نشاسته یاسوج  بیان کرد: عده‌ای بخاطر اینکه این کارخانه سودآوری ندارد اقدام مزایده کارخانه آرد یاسوج در تهران کرده بودند که با پیگیری دادگستری استان این مزایده در تهران باطل شد.

نگین تاجی گفت: با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح در ۹ ماه گذشته، ۱۸ فقره پرونده قتل، با گذشت شاکیان به صلح و سازش مختومه و افراد قاتل از پای چوبه دار نجات یافتند.

محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌ها به مناسبت دهه فجر در دادگستری و ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه افزود: به مناسبت میلاد  پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه کتابخوانی برای بانوان در این استان برگزار می‌شود.


صالحی افزود: به منظور بررسی مشکلات و درخواست‌های زندانیان، اعضای شورای قضایی استان از زندان‌های استان بازدید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.