رئیس کمیسیون صنایع مجلس در سفر خمین:

تولید انرژی خورشیدی بومی با حمایت دولت قابل تحقق است

اکبری در حاشیه سفر به خمین گفت: نیرو‌های داخل کشور با حمایت دولت توانایی تولید انرژی خورشیدی را دارند.

اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر به شهرستان خمین و دیدار از کارخانه تولید سلول‌های خورشیدی این شهرستان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: نیرو‌های داخل کشور اگر از سوی دولت حمایت شوند توانمندی تولید انرژی خورشیدی را دارند.

اکبری افزود: مجموعه منسجم، مصمم و تحصیل کرده تولید پنل‌های خورشیدی در شهرستان خمین گویای این توانمندی است.

او اضافه کرد: انرژی خورشیدی از نعمت‌های خدادادی و برترین انرژی است که در تمام دنیا سعی می‌شود با استفاده از این انرژی آن را جایگزین انرژی‌های سوختی کنند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران با بهره مندی از نیروی تحصیل کرده و نخبه توانایی استفاده از انرژی خورشیدی را به شکل مطلوب دارد و انتظار می‌رود مشکلات این واحد تولیدی از طریق هماهنگی با مسئولان کشوری و استانی رفع شود.

در ادامه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه رینگ آلومینیوم خمین از نزدیک در جریان مشکلات این واحد صنعتی قرار بگیرند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از مسئولان کشوری به منظور سفر ۲ روزه به استان مرکزی دیروز از صنایع شهرستان‌های زرندیه و ساوه دیدن کردند و امروز هم به صنایع شهرستان خمین سرکشی کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.