سرهنگ حسنوند خبر داد؛

توقیف محموله ۵۱۲ کیلویی تریاک در بزرگراه حکیم

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۵۱۲ کیلو تریاک از خودروی متهم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد افیونی با سفر به استان‌های جنوبی کشور، مقادیری مواد مخدر خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودرو آریسان به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مسیر حرکت خودروی متهم شناسایی و در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد، متهم قصد دارد از سمت غرب تهران وارد تهران شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه رصد‌های اطلاعاتی ادامه داشته تا اینکه بامداد گذشته به دست آمد که خودروی متهم در حال تردد در بزرگراه حکیم می‌باشد، افزود: تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به اتوبان حکیم اعزام و موفق شدند و در یک عملیات پلیسی خودروی متهم را متوقف و در بازرسی از داخل آن ۵۱۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهم به همراه موادمخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و تحقیقات از متهم در جهت دستگیری دیگر مرتبطین پرونده کماکان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید

کشف کوله پشتی حاوی هروئین از قاچاقچی مسافر


انتهای پیام/

برچسب ها: موادمخدر ، تریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار