بسته اخبار انتظامی کرمان :

استمرار نظارت‌های بهداشتی از مقر‌های انتظامی/ کشف ۱۰دستگاه ماینر غیر مجاز

بابسته اخبار انتظامی امروز اول بهمن ماه ۱۳۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته اخبار انتظامی امروز اول بهمن سال ۱۳۹۹ استان کرمان می‌خوانیم.

شهروندان نسبت به رعایت موازین بهداشتی ساده انگاری نکنند

معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به استمرار نظارت‌های بهداشتی از مقر‌های انتظامی گفت: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا نباید از رعایت موازین بهداشتی غافل شویم.

علی رضا بهرامی با اشاره به استمرار نظارت‌های بهداشتی از مقر‌های انتظامی و توزیع ماسک بین کارکنان گفت: از آنجا که در اکثر رده‌های انتظامی به صورت شبانه روزی ارباب رجوع رفت و آمد دارد، سلسله اقدامات توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به کارکنان و ضدعفونی اماکن انتظامی برای حفظ سلامت مراجعان و کارکنان استمرار دارند.

او افزود: در این رابطه کارشناسان بهداشت معاونت بهداری به صورت روزانه از مقر‌های انتظامی بازدید و وضعیت سلامت کارکنان را بررسی می‌کنند و همچنین به صورت دوره‌ای و در بازه‌های زمانی هفته‌ای یا چند بار در ماه نسبت به توزیع ماسک و اقلام بهداشتی بین کارکنان کادر و وظیفه رده‌های انتظامی اقدام می‌شود.

معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام توان در راستای حفظ سلامت کارکنان انتظامی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و کارکنان مبتلا به کرونا نیز تا رسیدن به بهبودی تحت مراقبت قرار گرفته اند که در این رابطه از عموم شهروندان می‌خواهیم با رعایت تمام و کمال موازین بهداشتی به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند و هیچگاه نسبت به رعایت موازین بهداشتی ساده انگاری صورت نگیرد.

اعتراف سارقان به ۳۲ فقره سرقت در کرمان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی افزایش سرقت‌ها در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ با بررسی میدانی در محل‌های بروز سرقت موفق شدند، مشخصاتی از ۲ سارق را به دست آورند و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

اوافزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۳۲ فقره سرقت شامل ۱۴ فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی، ۱۳ فقره محتویات خودرو و ۵ فقره سرقت منزل در مناطق حاشیه‌ای غربی شهر کرمان معترف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد:شهروندان گرامی با رعایت نکات ایمنی و تجهیز اموال خود به ابزار بازدارنده از سرقت می‌توانند کمک به سزایی در کاهش آمار جرایم داشته باشند.

برخورد مینی بوس با عابران پیاده در بردسیر ۲ کشته بر جای گذاشت

فرمانده انتظامی بردسیر از فوت ۲ عابر پیاده و زخمی شدن دختر ۱۶ ساله آن‌ها در حادثه تصادف با مینی بوس خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری گفت: در پی اعلام وقوع یک مورد تصادف دورن شهری در یکی از خیابان‌های شهر بردسیر، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با یک فرد معلول ویلچرنشین که به همراه همسر و دختر ۱۶ ساله اش در حال عبور از خیابان بوده اند برخورد کرده و متاسفانه فرد معلول و خانمش در دم فوت و دختر آن‌ها نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به بررسی صحنه تصادف از سوی کارشناس پلیس راهور و انتقال مینی بوس به پارکینگ تصریح کرد: علت اولیه این حادثه عدم توجه به جلو راننده مینی بوس اعلام شده است.

کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از موتورخانه آب در انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز متصل شده به شبکه برق یک موتورخانه آب کشاورزی خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: ماموران کلانتری ۱۲ آزادگان این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی از وجود تعدادی"ماینر"در موتورخانه آب کشاورزی یکی از نقاط شهرستان مطلع شدند.

او با اشاره به شناسایی محل مورد نظر و اخذ مجوز قضایی، افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات در بازرسی از این مکان ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز که بصورت غیر قانونی به شبکه برق موتورخانه متصل شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌های غیرمجاز را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار