بیش از ۶۰۰ نفر دانشجوی خارجی در دانشگاه رازی مشغول به تحصیل هستند

مدیر امور بین‌الملل و رییس پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجوی بین الملل در این دانشگاه درحال تحصیل هستند که از این تعداد بیش از ۹۰۰ نفر دانشجوی ایرانی و بیش از ۶۰۰ نفر دانشجوی خارجی هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  یحیی پاسدار روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات دانشجویان خارجی و توسعه بخش بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پذیرش ۲۲۰ دانشجوی جدیدالورود خارجی امسال نشان از توانمندی‌های این دانشگاه در جهت جذب دانشجویان بین الملل دارد.

او با اشاره به فضای فیزیکی نامناسب مدیریت بین الملل دانشگاه و نبود زیرساخت‌های آموزشی آن گفت: دانشگاه باید درصدد رفع این مشکلات گام بردارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه دانشجویان بین الملل در این دانشگاه گفت: تربیت دانشجویان توانمند به نفع کشور است و یکی از موارد مهم در توسعه استان به لحاظ جذب توریست وجود همین دانشجویان است.

محمودرضا مرادی افزود: دانشجویان خارجی مهمان ما در دانشگاه هستند و رعایت انصاف و اخلاق و نیز آمورش مناسب در مورد آن‌ها ضروری است.

او  اضافه کرد: تمرکز بر روی داشته‌ها در کوتاه مدت و برنامه‌ریزی بلندمدت برای رفع مشکلات ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

حبیب الله خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم گفت: تعداد دانشجویان بین الملل از ۹۰ نفر در حدود سه سال پیش به بیش از ۶۰۰ نفر امسال  رسیده که این رشد بسیار خوب نشانگر تلاش همکاران مدیریت بین الملل است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.