انصارالله: اقدام واشنگتن نمایانگر خصومت آمریکا در قبال یمن است

انصارالله یمن در بیانیه‌ای به اقدام آمریکا در قراردادن نام این گروه در فهرست تحریم‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، انصارالله یمن به اقدام آمریکا در قرار دادن نام این گروه در فهرست تحریم‌ها واکنش نشان داد.

دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد: اقدام واشنگتن در درج نام ما به عنوان سازمانی تروریستی، نمایانگر خصومت آمریکا در قبال یمن به شمار می‌رود.

در بیانیه انصارالله یمن همچنین آمده است: به مانند عادت مجرمانه در مقابله با آزادگان، دولت آمریکا در آخرین روز‌های جنایاتکارانه خود در بیانیه‌ای در خصوص ملت یمن، اقدام به الحاق نام انصارالله در آنچه که فهرست تروریستی آن را می‌نامد، کرد؛ حال آنها خود این کشور به دلیل نقش فرماندهی اش در خصومت علیه یمن و آزادگان جهان در طول سال‌های گذشته شایسته‌تر به این عنوان بود.

در ادامه بیانیه انصارالله یمن آمده است: دولت بیچاره آمریکا باید به جای این اقدام که هیچ دستاوردی ندارد، جز آنکه نشان دهد علیه اداره ملت‌های منطقه در آزادی خواهی رفتار می‌کند، دست برداشته و به مشکلات داخلی خود بپردازد. آمریکا هیچ روزی در کنار ملت یمن و حتی در بی طرف نبوده تا گام احمقانه اش ما را شگفت زده کند. آمریکا از روز نخست، از تمامی جنگ‌ها و بحران‌ها در کشور ما حمایت کرده و از تسلط و استبداد و نیز مداخله در امور دیگران پشتیبانی کرده؛ به طوری که سفرای این کشور در صنعا بر کشور حکمرانی می‌کردند و از همین رو، جنگی خصمانه را علیه ملت یمن از واشنگتن به راه انداختند و حمایت لجستیک و اطلاعاتی از آن به انجام رساندند.

در این بیانیه همچنین آمده است: پیش از این اقدام سخیف، آمریکا در حق ملت یمن انواع جنایات را به انجام رساند و مدتهاست که مردم ما در تمامی سطوح از سلطه مستقیم آمریکا و یا از طریق عوامل منطقه‌ای رنج می‌برند.

ساعتی پیش وزارت خزانه داری آمریکا در اقدامی خصمانه، جنبش انصارالله یمن را تحریم کرد. در بیانیه‌ای که از سوی وزارت خزانه داری آمریکا منتشر شده، آمده است: امروز، ۱۹ ژانویه (۳۰ دی) آمریکا انصارالله را به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی تحت تحریم قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار