مظلومی: پرسپولیس ۲ بازی کمتر دارد، ولی از همه تیم‌ها بیشتر استراحت می‌کند

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پرسپولیس ۲ بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها دارد، اما برنامه ریزی سازمان لیگ فقط به نفع این تیم است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: دیروز بازی ما مقابل تراکتور تبریز را در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار کردند. ضمن احترام و خسته نباشید به مسئولان سازمان لیگ، قبل از بازی می‌خواستیم نسبت به این مسئله اعتراض کنیم، اما برای جلوگیری از ایجاد حاشیه و جنجال سکوت کردیم، اما حالا که بازی تمام شده انتظار داریم دست‌اندرکاران کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر توضیح دهند چرا بازی ما باید در چنین ساعتی برگزار شود؟ اگر بحث بازی پرسپولیس هم بودند دوستان می‌توانستند بازی‌ها را در ۲ روز مختلف برگزار کنند همان‌طور که بازی هفته بعد ما را روز شنبه انداخته‌اند و پرسپولیس را دوشنبه، بازی دیروز رقیب را هم امروز برگزار می‌کردند تا فشاری به ما هم وارد نشود.

سرپرست آبی‌پوشان افزود: ما در سرمای تبریز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بازی کردیم در حالی‌که قبل از آن نه می‌توانستیم به بازیکنان ناهار بدهیم نه می‌شد صبح زود آن‌ها را بیدار کرد و صبحانه داد. از سوی دیگر ۵ ساعت پس از پایان بازی برای بازگشت به تهران معطل شدیم و این مسئله بر شدت خستگی بازیکنان اضافه کرد که ثمره این اتفاقات ممکن است به مصدومیت نفرات‌ما بیانجامد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: الان پرسپولیس در جدول ۲ بازی کمتر از تیم ما و سایر تیم‌ها دارد، اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ به گونه‌ای است که این تیم هفته‌ای یک بازی انجام می‌دهد و ما هر ۵ روز یک بازی و همین سبب اعتراض هواداران ما و سایر تیم‌ها شده و اعتقاد دارند عدالت برقرار نمی‌شود. الان شرایط جدول به‌گونه‌ای است که همه بازی‌های ما زودتر از پرسپولیس بوده و این تیم با آگاهی از نتیجه ما به مصاف حریفانش می‌رود. انتظار ما این است که سازمان لیگ در این زمینه عدالت را برقرار کند و نگاه یکسانی به همه تیم‌ها داشته باشد. الان همین سایپایی که ما روز شنبه باید به مصافش برویم، آخرین بازی خود را سه روز زودتر از ما انجام داد و در واقع سه روز بیشتر فرصت ریکاوری و بازسازی داشت و تازه ما بعد از این بازی هم در یک فرصت کوتاه باید یک سفر طولانی به اهواز و سپس از آنجا با اتوبوس به مسجدسلیمان داشته باشیم که مشکلات ما را مضاعف می‌کند.

مظلومی در پایان گفت: این‌گونه برنامه‌ریزی بازی‌ها به تیم ما فشار آورده و همین مسئله اعتراض هواداران‌مان را در پی داشته و بنده هم وظیفه دارم از منافع باشگاه و همین‌طور خواسته به حق هواداران‌مان دفاع کنم و انتظار دارم سازمان لیگ و به‌خصوص کمیته مسابقات در برنامه‌ریزی بازی‌ها به‌گونه‌ای عمل کند که در حق استقلال اجحاف نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
کیسه چرا بیشتر از حدتون حرف میزنید !! تیمهایی که فینال لیگ قهرمانان اسیارو ندیدن اصلا حق ندارن حرف بزنن بله همه چیز به نفع ماس چون براش تلاش میکنیم نکنه بشینیم پاپا مسعود فدراسیونو داورو زمین و زمان هولمون بدن :))))))))))))هیس کیسه ها فریاد نمیزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
بالاخره باید یه فرقی بین تیم خاص با بقیه تیمها باشه دیگه
سوگولی وزیر و فدراسیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
عزیز سرت تو تیم خودت باشه هنوز وطن فروشی شما استقلالی ها را در مورد آل کثیر یادمون نرفته
-
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
مظلومی مظلوم نمایی نکن سرمربی بودی چکاری کردی حالا میخوای بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
برای من به شدت عجیبه که کسی از قدرت بدنی و دوندگی عجیب و غریب بازیکنای پرسپولیس از دقیقه 1 تا 90 حرف نمیزنه. مدافعینشون در حد کریس رونالدو می پرن! سید جلال 40 سالشه، همه رو قورت داده! تو بازی با تیم اماراتی 4 هیچ جلو بودن بازم حمله میکردن گل پنجم رو بزنن انگار نه انگار هر 3 روز باید بازی کنن! سال قبل مقابل گل گهر، اول بازی 10 نفره شدن 2 تا هم خوردن تا آخر بازی 3 تا زدن! تو همین دربی گذشته نیمه دوم که پرسینگ از جلو قطع شد مدافعین استقلال یه توپ نمیتونستن بزنن، مهاجمای پرسپولیس که بیشتر شبیه فایترای یو اف سی هستن قورتشون داده بودن!
بالاخره 5 سال قهرمانی باید یه پشتیبانی قوی و کارآمد داشته باشه دیگه، سال قبل میگفتن غیرت بازیکنا، غیرتشون رو هم دیدیم!!! حرف درست رو رسول پناه زدکه گفت توی این تیم هر کی بیاد و بره فرق نداره، این تیم باید برنده بشه!!! ادمین جان خدا خیرت بده منصفانه منتشر کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۹
مثل اینکه خود شما اصرار داشتین پرسپولیس بعد از فینال آسیا حتما با سپاهان بازی کنه بعد بازی استقلال از هفته هشتم برگزار بشه همه جا دنیا طبق روال هر هفته بازیا برگزار میشه وتیمی که بازی عقب افتاده داره به روزای خاصی موکول میشه نظم لیگ بخاطر هوچیگری شما به هم خورده حالا هم دیدی پرسپولیس ی برد آورده ترس ورتون داشته دوباره شروع به شعر گفتن کردین بابا دو جین بازیکن درجه یک دارید پرسپولیس هیچ بازیکنی دیگه برای هفته بعد تو دفاع نداره ...
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۳۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
آخه بدبخت به فکر تیم خودت باش که اگه موقعیتهامون رو استفاده میکردیم باید چهارتا میزدیم بهتون حالا همون داور بهتون رحم کرد ده نفرتون نکردچقدر بدبختی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۳۰ دی ۱۳۹۹
ایشون اگر برنامه های بازی پرسپولیس رو دیده باشند این حرف رو نمیزنند.
6 بازی که بین هرکدوم 5 روز استراحت داریم
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۱:۲۸ ۳۰ دی ۱۳۹۹
مگر نمی دانی پدر خوانده لنگپولیس بابامسعود است ، در ایران که چه عرض کنم در afc هم هوایش را دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۰ دی ۱۳۹۹
این موضوع ارتباط به مسئولین برنامه ریز لیگ برمی گردد
می دانم از حسادت در حال دق کردن هستید ولی بلاهای که در این فصل از داخل و خارج سر پرسپولیس آورده شده که مهمترین آن ارسال پیامهای از داخل ایران به خارج که احتمال زیاد یکی از اعضا هیئت مدیرت استقلال بوده باعث محرومیت آل کثیر شد
کدام تیم در وضعیت قائم شهر بازی می کرد ......
بی شرمها از حسادت بسوزید
آخرین اخبار