دستگیری مدعیان کارچاق کنی با دریافت ۸۰۰ میلیون تومان رشوه

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت:متهمی که با سوء استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی قم، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای از بین بردن یک پرونده قضایی درخواست وجه کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم به ادعای واهی این متهم مبنی بر ارتباط و نفوذ با مقامات ارشد تعزیرات و دادستانی استان قم اشاره کرد وگفت: متهم اصلی این پرونده با بیان اینکه قادر به مختومه کردن یک پرونده قاچاق کالاست، با سوء استفاده از نام یکی از مسئولان قضایی استان، درخواست وجه به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان کرده بود.

حجت الاسلام غریب با بیان اینکه این متهمان هیچ گونه ارتباطی با کارمندان، قضات و مسئولان دادگستری استان نداشتند، تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی و ورود و نظارت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، در یک قرار صوری متهم و همدستانش در حین دریافت وجه دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قم با تأکید بر اینکه دادستانی استان قم در مبارزه با عوامل فساد و کسانی که قصد تخریب چهره دستگاه قضایی را دارند، با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌کند، به شهروندان هشدار داد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و ادعای نفوذ و دریافت رشوه مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار