افتتاح ۷ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۷ پروژه ورزشی در سطح استان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجادانوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در دهه مبارک فجر امسال در سطح استان اردبیل ۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: در مرکز استان پروژه زمین چمن مصنوعی روباز مجموعه ورزشی خدنگی اردبیل با یک هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیون ریال افتتاح و در اختیار ورزش کاران و علاقمندان به ورزش قرار می‌گیرد.

انوشیروانی بیان کرد: در شهرستان پارس آباد شاهد افتتاح دو پروژه مهم خواهیم بود که شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن طبیعی و پیست دوومیدانی استادیوم شهید کلانتری پارس آباد در زمین روباز به مساحت ۱۱ هزارو ۳۵۰ مترمربع و بهسازی و بازسازی سالن فاطمه الزهرا این شهرستان که به ترتیب با هزینه ۲۰ هزار میلیون ریال و بیش از ۳۰۰ هزار میلیون ریال بهره برداری می‌گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در شهرستان خلخال نیز دو پروژه بهسازی و بازسازی استخر و احداث سالن ورزشی این شهرستان جمعا با هزینه هزار میلیون ریال در ۲ هزار مترمربع مساحت افتتاح و دراختیار ورزشکاران این شهرستان قرار می‌گیرد.

او افزود: پروژه چمن مصنوعی روستای بابک شهرستان بیله سوار نیز در یک هزارو ۵۰۰ مترمربع و جمعا با مبلغ ۵۰۰ هزار میلیون ریال اعتبار نیز در شهرستان بیله سوار افتتاح می‌شود.

انوشیروانی افزود: در شهرستان مشگین شهر هم شاهد افتتاح پروژه بهسازی و بازسازی مجموعه ورزشی استاد شهریار که شامل رشته‌های بولینگ و بیلیار، زمین روباز تنیس و پینتال با اعتبار هزینه شده ۱۹ هزار در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۵۲ مترمربع خواهیم بود.

او در ادامه گفت: با افتتاح این پروژه‌ها شاهد افزایش سرانه ورزشی در استان و همچنین توسعه ورزش در بین آحاد مردم جامعه شویم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.