آغاز ساخت مجموعه مستند دولت‌آباد در ملایر

تهیه و تولید مجموعه ۱۵ قسمتی مستند دولت‌آباد با هدف معرفی فرهنگ، تاریخ، هنر، آداب و رسوم، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و مفاخر شهر جهانی ملایر آغاز شد.

آغاز ساخت مجموعه مستند دولت‌آباد در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از پوستر و تیزر مستند دولت‌آباد ملایر اظهار داشت: ملایر ظرفیت‌ها، ناگفته‌ها و استعداد‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف دارد که باید به اطلاع مردم رسانده شود.

حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: مفاخر ملایر، آثار تاریخی، میراث فرهنگی، ظرفیت‌های علمی و پژوهشی معاصر، مفاخر ایثار و شهادت، نماد‌ها و تمامی استعداد‌ها و ناگفته‌های این شهرستان باید به تصویر کشیده شود.

او ساخت مجموعه مستند دولت‌آباد را زمینه‌ای برای معرفی فرهیختگان و ظرفیت‌های بی‌شمار ملایر در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: شهرداری ملایر و مجموعه فرهنگی رسانه‌ای غدیر کار بزرگی را آغاز کرده‌اند که در این مسیر باید از ظرفیت جوانان برای خلق آثاری زیبا استفاده کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان ساخت ویژه برنامه «مثبت ملایر» را نمونه بارزی از توانمندی جوانان خوش‌فکر این شهرستان دانست و ادامه داد: ملایر در بین ۱۰ شهرستان استان همدان، نخستین شهری بود که توانست ویژه برنامه‌ای مختص به این شهرستان را از طریق شبکه استانی همدان روی آنتن ببرد.

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه در ساخت مجموعه مستند «دولت‌آباد» و «مثبت ملایر» باید از ظرفیت جوانان و توانمندی‌های این شهر استفاده کرد گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس، اکثر جوانان ما به عنوان فرماندهان عملیات پیروزی‌های بزرگ خلق کردند، امروز نیز جوانان ما در حوزه‌های مختلف همچون رسانه، می‌توانند آثار زیبا و ماندگاری خلق کنند.

او جنگ امروز با دشمنان را جنگ رسانه‌ای دانست و اظهار داشت: فیلتر کردن شبکه‌های مجازی امروز دردی را دوا نمی‌کند، بلکه باید ظرفیت‌سازی کرده و در حوزه تولید محتوا از بستر فضای مجازی استفاده کنیم.

مستند دولت‌آباد در ۱۵ قسمت تولید و به موضوع‌های مختلفی همچون مفاخر شهر، اماکن تاریخی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی و ظرفیت‌های این شهرستان ملایر می‌پردازد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: رونمایی ، ساخت مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.