بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت خیرساز در ملایر

مرکز جامع خدمات سلامت به همت خیران ملایری خانواده شادروان حاج محمدعلی رحیمی پدر شهید جاویدالاثر محسن رحیمی و شادروان حاج محمود تویسرکانی احداث و تجهیز شد.

بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت خیرساز در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس آذرهمایون، رییس مجمع خیران سلامت ملایر در آئین بهره‌برداری از این مرکز اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این پایگاه توسط خیران هزینه شده است.

آذرهمایون مساحت این مرکز را ۱۴۰ مترمربع و شامل بخش‌هایی همچون واکسیناسیون، بهداشت مادر و کودک، بهداشت محیط حرفه‌ای، سالمندان و مادران باردار دانست و افزود: این مرکز جامع سلامت به جمعیت ۱۵ هزار نفری این منطقه خدمات ارایه می‌دهد.

او بیان داشت: از مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده برای ساخت این پایگاه توسط خیر، ۱۰۰ میلیون تومان آن از سوی شبکه بهداشت و درمان ملایر تامین شد.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه همچنان نیازمند کمک خیران در حوزه بهداشت و درمان هستیم گفت: در ماه‌های گذشته نیز به همت خیر نیک‌اندیش ملایری شادروان حاج محمود ساریخانی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان احداث و تجهیزات پزشکی و اداری آن از سوی خانواده خیر شادروان فاطمه کولیوند تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آذرهمایون احداث مرکز جامع خدمات سلامت را یکی از مطالبات مهم منطقه خیابان سعدی ملایر بیان کرد و ادامه داد: خیران ملایری با کمک‌های به موقع خود در مبارزه با کرونا و کمک به بیماران خوش درخشیدند و همواره یک بال کمک به حوزه بهداشت و درمان هستند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: خیران سلامت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.