مربیان پرورشی باید روحیه امید و نشاط را پرورش دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر گفت: مربیان پرورشی برای تربیت نسلی متعهد باید روحیه امید و نشاط در مدارس تقویت و خلاقیت‌ها را پرورش دهند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پژمان امجدیان معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر گفت : کشف استعداد دانش آموزان و پرورش و تقویت این استعداد‌ها شادابی و بالندگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

او کار فرهنگی و تربیتی را یک مسوولیت بسیار سنگین و حساس دانست و گفت : مربیان پرورشی باید فضای حاکم بر مدرسه را به یک فضای مجذوب و توام با عشق و صمیمیت تبدیل کنند.

معاون فرماندار روانسر ادامه داد: با توجه به شرایط حساس فرهنگی و جنگ نرم دشمنان باید بیشتر از گذشته به نقش و جایگاه معلم‌ها و مربیان پرورشی توجه داشته باشیم.

امجدیان افزود: اساس کار مربیان پرورشی در مدارس به عنوان سکان داران نظام تعلیم و تربیت، آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان و هدایت کردن آنان به سمت ارزش‌های والای انسانی است.

او افزود: در شرایط کنونی که همه توجه‌ها به سمت آموزش در فضای مجازی پیش رفته است باید با برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب و درست در فضای مجازی، برنامه‌های پرورشی و تربیتی اجرایی شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.