کلنگ زنی ۴ مدرسه در اهواز گامی بلند به سوی افزایش فضای آموزشی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: با کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه در این کلانشهر، گام بلندی در جهت افزایش فضای آموزشی بر می‌داریم.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه شورای آموزش و پرورش این کلانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلنگ احداث ۴ مدرسه جدید در این ناحیه آموزشی روز شنبه ۲۷ دی ماه به زمین زده خواهد شد تا بار دیگر گامی بلند در جهت افزایش فضای آموزشی برداشته شود.

او با بیان اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه در کوی بوستان مختص دانش آموزان مقطع متوسطه اتباع خارجه است و سایر دانش آموزان منطقه نیز می‌توانند از این مدرسه استفاده کنند، افزود: واحد‌های آموزشی کوی کریشان و علوی ۶ کلاسه هستند و پیمانکاران ساخت این بنا‌های آموزشی نیز معرفی شده اند.

نیسی گمراوی اظهار داشت: به دلیل کمبود فضا‌های آموزشی در این مدارس، تدریس دانش آموزان ابتدایی و متوسطه به صورت ۲ شیفت انجام خواهد شد، ضمن اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده برای افزایش فضا‌های آموزشی در سطح این ناحیه، کلنگ ۴ مدرسه در کوی بوستان، کوی علوی، کوی کریشان و روستای صفحه یک روز شنبه به زمین زده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در دهه فجر نیز کلنگ ۲ مدرسه دیگر نیز در کوی الهیه و کوی گلدشت به زمین زده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.