رییس سازمان حمایت خبر داد:

تکذیب ادعای آزادشدن صادرات دام زنده

تابش گفت: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر آزادشدن صادرات دام زنده، ضمن پیگیری موضوع و مشخص شدن کذب بودن اصل خبر، تمهیداتی برای ممانعت از فعالیت اخلال گران نظام بازار انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، عباس تابش اعلام کرد: با پیگیری از طریق معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران مشخص شد که تلاش‌هایی با مدارک جعلی و سندسازی برای جمع آوری دام زنده از سطح کشور و انتقال آن از طریق مدارک غیر معتبر به خارج انجام شده است که گمرک ج. ا. ا و مراجع مربوطه موضوع را تشخیص و ضمن ضبط آنها، از اقدام سودجویانه افراد مذکور ممانعت بعمل آورده است.

او گفت: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر آزادشدن صادرات دام زنده و انتشار آن در شبکه‌های مجازی، ضمن پیگیری موضوع و رصد بازار خرید و فروش دام زنده و مشخص شدن کذب بودن اصل خبر، تمهیداتی برای ممانعت از فعالیت افراد سودجو و اخلال گران نظام بازار انجام شد.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ضمن هشدار به فعالین این عرصه تصریح کرد: هیچ مجوزی برای خروج دام زنده از کشور صادر نشده است و با توجه به تصمیم گیری این کالا در ستاد تنظیم بازار فرآیند‌های مربوطه توسط این ستاد به طور دائم رصد شده و همکاران ما در سطح عرضه ضمن انجام بازرسی‌های موضوعی در صورت مشاهده اخلال گران نظام تولید و عرضه این کالا برخورد لازم را خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار