ترامپ: هیچ نگرانی از استفاده متمم ۲۵ قانون اساسی ندارم

ترامپ همچنین هرگونه خطر برکناری اش با استناد به متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا بعید شمرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی هرگونه خطر برکناری اش با استناد به متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا بعید شمرد.

ترامپ گفت: هیچ نگرانی از استفاده متمم ۲۵ قانون اساسی ندارم.

ترامپ در ادامه سخنان خود با تعریف از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره ریاست جمهوری خود، گفت: با ساخت دیوار با مکزیک، توانستیم دستاوردی بزرگ را ایجاد کنیم که یکی از شاخص‌ترین پروژه‌ها در کشور ما بود.
وی که در کنار دیوار مرزی در ایالت تگزاس و در مرز با مکزیک صحبت می‌کرد، گفت: پس از یک انتخابات بسیار سخت، هم اکنون زمان قانون و نظم است. ترامپ در ادامه گفت: احترام به مجریان قانون، اساس شعار "آمریکا را بار دیگر بزرگ کنیم" است.

ترامپ در ادامه تصریح کرد: پارلمان با اختلافات و دردسر‌هایی روبرو خواهد شد و این تهدید برای آمریکاست. آزادی بیان در معرض حمله‌ای خطرناک، فریبنده و قرار گرفته است. آزادی بیان با حمله‌ای مواجه شده که پیش از آن با آن روبرو نبود.

ترامپ همچنین در سخنرانی خود مسئولیت اظهارات تحریک آمیز چهارشنبه اخیر خود را بر عهده نگرفت و مدعی شد که هر آنچه در میان طرفدارانش صحبت کرده مناسب بوده است.

هفته گذشته هنگامی که کنگره آمریکا متشکل از نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان برای تایید آرای الکترال ایالت‌های این کشور به ریاست مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا تشکیل جلسه داده بودند، طرفداران ترامپ به تحریک او به ساختمان کنگره یورش بردند.

این در حابلی است که شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز گزارش داده تندرو‌های راستگرای هوادار ترامپ در حال استفاده از کانال‌های رمزگذاری شده به منظور فراخوانی برای اعمال خشونت علیه مقام‌های دولتی در روز ۲۰ ژانویه – روز تحلیف جو بایدن- هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار