مدیرعالی حرم مطهر رضوی خبرداد:

بازگشایی ۱۳ مسیر تردد در جوار روضه رضوی

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: ۱۲ مسیر تردد ویژه زائران و یک مسیر ویژه افراد کهن‌سال جهت تردد با ویلچر برای زیارت از نزدیک مضجع منور رضوی مشخص شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: ۱۲ مسیر تردد ویژه زائران و یک مسیر ویژه افراد کهن‌سال جهت تردد با ویلچر برای زیارت از نزدیک مضجع منور رضوی مشخص شده است و اکنون مردم با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، مضجع شریف امام رضا (ع) را زیارت می‌کنند.
 

بیشتر بخوانید


او افزود: ۱۳ مسیر تعیین شده جزو نزدیک‌ترین مسیر‌های همجوار با ضریح منور رضوی است که زائران حضرت رضا (ع) از این مسیر‌ها تا چند قدمی ضریح برای زیارت حضور پیدا می‌کنند.
 
مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: شیشه‌های حائل بین مردم و ضریح به دلیل فعالیت‌های عمرانی حول روضه منوره نصب شده و موقتی است.
 
برادران بیان کرد: مجوز بازگشایی روضه منوره هنوز به آستان قدس رضوی ابلاغ نشده است اما طبق بررسی‌های صورت گرفته بسیاری از زائران با اجرایی شدن طرح مسیرهای تردد منتهی به روضه منوره ابراز رضایت بیشتری می‌کنند و ما نیز برای بازگشایی کامل روضه منوره و تبرک جستن مردم عزیز به ضریح مطهر رضوی لحظه شماری می‌کنیم و آمادگی‌های لازم تمهید شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.