صدور مجوز الکترونیکی ۲۶۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: مجوز الکترونیکی ۲۶۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام امیدی از صدور مجوز الکترونیکی ۲۶۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: مدیران کانون‌ها می‌توانند پیگیری برای صدور مجوز با کارشناسان ستاد استان تماس بگیرند.

او گفت: یک هزار و ۲۴۲ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس تاسیس و راه اندازی شده است و تاکنون ۲۶۴ کانون فرهنگی هنری مساجد استان با تکمیل مدارک در پرتال کانون مجوز الکترونیکی را دریافت کرده اند.

امیدی با بیان اینکه روند دریافت مجوز الکترونیکی توسط همه کارشناسان ستاد استان در حال پیگیری است، بیان کرد: شرایط اخذ مجوز در پورتال مدیر کانون اعلام شده است و مدیران کانون‌ها برای اطلاعات بیشتر و همچنین در صورت بروز مشکل می‌توانند با کارشناسان استان تماس داشته باشند.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه موارد مربوط به شرط مدرک تحصیلی و ثبت امام جماعت و پایگاه مقاومت به عنوان ارکان کانون نیز مرتفع شده است، یادآور شد: مجموع امتیاز باید بیش از ۲ هزار باشد و مدیران کانون‌ها می‌توانند با ثبت برنامه‌های کانون در طرح ملی «ایران قوی» به امتیاز مورد نظر برسانند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: دریافت مجوز الکترونیکی از برنامه‌های شاخص رواق ساماندهی است و یک هزار و ۲۰۰ امتیاز برای کانون فرهنگی هنری در پی خواهد داشت.

او یادآور شد: آموزش دریافت مجوز در کانال‌ها ستاد استان بارگذاری شده است و صفحه اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/mehrab_fars قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار