بازیگر سریال شهرزاد به دورهمی می آید

غزل شاکری امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، غزل شاکری بازیگر مجموعه های پرطرفدار همچون شهرزاد و بانوی عمارت، امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است.

بازیگر سریال شهرزاد به دورهمی می آید

گفتنی است بازپخش برنامه «دورهمی» ساعت ساعت ٦، ١١ صبح و ١۷ است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رعنا
۱۱:۵۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
خانم آشا محرابی به نظر من شاگرد سمندریان بودن افتخاری ندارد و سمندریان با باد کردن امثال رامبد جوان بزرگ نخواهند شد ، خانم آشا محرابی مرا ببخشید من فقط نظرم را گفتم .
Iran (Islamic Republic of)
راحله رحلت
۱۱:۲۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
سلام فوت فتحعلی اویسی را به همه بازیگرها و کارگردان ها تسلیت می گویم . خیلی زود از میان ما رفتند . روحش شاد .
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۱:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
فوت فرشته طائر پور را به خانم غزل شاکری و خانواده محترمش تسلیت می گویم .
Iran (Islamic Republic of)
الوین بودم در اوین
۱۰:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام . به خاطر مشکل و شکایت مالی به زندان افتادم ولی بالاخره آزاد شدم و خیلی خوشحالم که باز هم پیش خانواده ام برگشتم . می خواستم بگم دعا کنید مهران مدیری زود بیماری کرونایش برطرف شود و از بیمارستان مرخص شود و دوباره به مسابقه دورهمی برگردد .
United States of America
سارا
۱۹:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
خانم غزل شاکری را دوست دارم و امیدوارم همیشه در کارشان موفق باشند . اصلا به خانم شاکری نمیاد که 43 ساله باشند و صورت جوانی دارند و من فکر کردم 30 ساله هستند و با وجود این که صدایشان خش دارد و مسن تر از چهره شان به نظر میاد اما در بازیگری از آن خوب استفاده می کنند و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند و بر عکس صدای خانم ناهید امیریان خیلی جوان است و چهرشان مسن و این یعنی خدا به هر انسانی موهبتی می دهد که باید قدر آن را دانست و هر دو هم غزل شاکری و هم ناهید امیریان در کارشان موفق هستند و خانم غزل شاکری با همان صدا هم در بازیگری موفق شدند و این نشان می ده که لازم نیست انسان برای بازیگری کار دوبله بلد باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام و علیکم ظهر بخیر لطفا فقط اگر امکان دارد ویدیو با زمان زیاد که بشود دانلود کرد بگذارید از برنامه شهاب حسینی و یا هم رفیق و یا بازیگر های معروف اگر اهمیت دادید سالم پیروز موفق باشید من محمد هادی از تهران هستم فقط یک پیشنهاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
به درک
آخرین اخبار