فعالیت جامعه پزشکی در عرصه‌های مختلف جامعه مایه عزت و سربلندی کرمانشاه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : قدرشناس کسانی هستیم که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : قدرشناس کسانی هستیم که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

او گفت :️ پزشکان و کادر درمان در زمان جنگ در کنار رزمندگان بزرگترین خدمت را انجام دادند.

خوش اقبال افزود :️ ما همگی مدیون کادر سلامت و افرادی، چون دکتر فرخی به عنوان پیشکسوت پزشکان استان هستیم ۴۷۳۱ تست رپید و ۱۱۷۴۵ مورد تست پی سی آر در تیم‌های مراقبتی انجام شده است.

شکیبا رئیس مرکز بهداشت استان گفت : انجام تست‌ها در بین افراد دارای تماس نزدیک با مبتلایان ۱۸۲۱ مورد بوده که ۲۷۹ نفر از آنان مثبت تشخیص داده شده اند.

او گفت : مراقبت از ۱۱۳۲ مبتلا در منزل، ۴۶۶۷۴ مورد بازدید تیم‌های نظارتی، معرفی ۶۴۴ مورد به مراجع قضایی و ۳۳۰ مورد تعطیلی واحد‌های متخلف از جمله فعالیت‌های استان در طرح شهید سلیمانی بوده است.

شکیبا افزود : بیمارستان‌ها، مراکز جراحی محدود و داروخانه‌ها با ۱۰۰ درصد بیشترین و نانوایی‌ها با ۷۷/۵ درصد کمترین میزان استفاده از ماسک را در استان دارند.

او افزود : کمترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آرامستان‌های استان با حدود ۷۰ درصد بوده و دفاتر پیشخوان در میان ادارات و صنایع دارای کمترین میزان بوده است.

شکیبا گفت : در ادارات استان بیشترین استفاده از ماسک در شرکت نفت و گاز با ۹۹/۵ درصد و کمترین رعایت در بخش‌های کشاورزی و دامپروری با ۸۹/۲ درصد بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.