۴۹۷ نفر در مهاباد بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

رئیس اداره تامین اجتماعی مهاباد گفت: ۴۹۷ نفر از جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به صورت ماهیانه حقوق بیکاری دریافت می‌کنند.

آرش صالحیه رئیس اداره تامین اجتماعی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از مجموع ۱۱۰ هزار و ۸۹۷ نفر از جمعیت این شهرستان، ۴۹۷ نفر از بیمه بیکاری استفاده و به صورت ماهیانه حقوق دریافت می‌کنند.

صالحیه با بیان اینکه ۶ هزار و ۳۴۵ نفر نیز دارای حقوق مستمری هستند، افزود: پرداخت به‌موقع مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اولویت‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی است و افراد تحت پوشش نگران دریافت مستمری خود نباشند.

بیشتر بخوانید

او اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی پس از احراز شرایط مقرر در قانون تامین اجتماعی در قالب ۲ دسته تعهد بلندمدت و کوتاه‌مدت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران حمایت می‌کند.

رئیس اداره تامین اجتماعی مهاباد اذعان کرد: هم اکنون ۳ هزار و ۷۹۵ کارگاه تولیدی دولتی و غیردولتی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

بیمه تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های بیمه‌گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان‌های بیمه‌گر کشور و استان‌های مختلف را در اختیار دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.