سرویس مخفی آمریکا تهدید جانی علیه پنس را بررسی می‌کند

سرویس مخفی آمریکا تهدیدهای مطرح شده علیه معاون رئیس‌جمهور این کشور پس از حوادث هفته گذشته کنگره را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس مخفی آمریکا تحقیقاتی را در خصوص تهدید جانی مایک پنس از سوی یک وکیل حامی ترامپ آغاز کرد.

شبکه فاکس نیوز به نقل از یک منبع آژانس اجرای قانون گزارش داد لین وود هفته گذشته معاون رئیس جمهور آمریکا را تهدید به مرگ کرد، این موضوع اکنون به سوژه تحقیقات سرویس مخفی آمریکا بدل شده است.

این منبع مطلع یادآور شد: ما در این زمینه آگاه هستیم و همه تهدیدات علیه کسانی که تحت حفاظت ما هستند را جدی می‌گیریم. در این گزارش به پیام وکیل حامی ترامپ در شبکه اجتماعی پارلر، که اکنون حذف شده، اشاره می‌شود که در آن عنوان شده: جوخه‌های اعدام را آماده کنید. پنس اول از همه می‌رود.

همچنین استناد سرویس مخفی آمریکا به ویدئویی است که در آن معترضان حامی ترامپ در آن فریاد «پنس را اعدام کنید» سر می‌دهند. این تحقیق یک روز پس از آن انجام شد که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان مجلس اعلام کرد که مجلس نمایندگان قطعنامه‌ای را در ۱۱ ژانویه در مورد فراخوانی پنس برای استناد به بیست و پنجمین اصلاحیه برای برکناری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بررسی خواهد کرد.

پنس به دلیل سرپیچی از خواست ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات سوم نوامبر در نشست هفته گذشته سنا، مورد خشم رئیس جمهور آمریکا و حامیانش قرار گرفته است. آشوبی که روز چهارشنبه در کنگره آمریکا برپا شد نه تنها به ابقای ترامپ در کاخ سفید کمکی نکرد بلکه بار دیگر استیضاح او را از سوی دموکرات‌ها کلید زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار