نمایش اثر بانوی هنرمند خوزستانی در نمایشگاه آنلاین آرتکوید

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان گفت: اثر ارمغان کاظمی هنرمند خوزستانی با نامِ «آرزوی تکامل و پرواز» در نمایشگاه آنلاین آرتکوید تا ششم بهمن در معرض دید عموم قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد باوی زاده مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان گفت: اثر ارمغان کاظمی هنرمند خوزستانی با نام «آرزوی تکامل و پرواز» منتخب گردیده و در نمایشگاه آنلاین آرتکوید (Art quid ) تا ۲۵ ژانویه  ۲۰۲۱ (تا ششم بهمن) در معرض دید عموم قرار دارد.

او با بیان اینکه آرتکوید یک شرکت هنری فرانسوی و در اصل بازار هنر بین المللی است که آثار منتخب هنرمندان سراسر دنیا را به نمایش  گذاشته و برای فروش ارائه می‌دهد، افزود: این شرکت در سال ۲۰۰۸ در شهر نیس فرانسه تاسیس شد و اکنون به دلیل همه گیری ویروس کرونا آثار منتخب هنرمندان را در گالری ۳ بعدی آنلاین خود با نشانی  www.Artquid.com در معرض نمایش قرار داده است.

ارمغان کاظمی از هنرمندان طراح گرافیک با تجربه است که کارشناسی ارشد گرافیک را از دانشگاه تهران کسب کرده و ضمن بیش از یک دهه فعالیت مستمر هنری، در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بسیاری شرکت داشته و داوری چندین جشنواره هنری را نیز برعهده داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.