بازگشایی مدارس، صحیح یا نادرست؟

بازگشایی مدارس در استان البرز فاقد شرایط مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با کوتاه آمدن کرونا در البرز، سر و صدایی مبنی بر بازگشایی مدارس در این استان در فضای مجازی به پا شده است که به ادعای مسئولان مرتبط هنوز دستورالعملی مبنی بر بازگشایی مدارس البرز از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش ابلاغ نشده است.

از آن جا که گروه سنی دانش آموزان خصوصا در مقطع ابتدایی ممکن است درک متفاوتی از دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند، موضوع بازگشایی مدارس و این که چقدر این مسئله صحیح است را با سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز مطرح کردیم.

سلیمانی در این باره به خبرنگار ما گفت: اگر قرار است دستورالعمل های بهداشتی به صورت صحیح مدنظر قرار نگیرد، همان بهتر که مدارس بازگشایی نشود.

او افزود: درصورت بازگشایی مدارس حتما باید نظارت مکرر بر آن انجام و هر محیط آموزشی که دستورالعمل های بهداشتی در آن به صورت دقیق و کامل رعایت نشود، تعطیل شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تنها مدارسی در وضعیت آبی کرونایی دایر خواهند بود که جمعیت هر کلاس آن ده نفر و به طور کلی جمعیت مدرسه پنجاه نفر، باشد که استان ما فاقد این شرایط است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۱ دی ۱۳۹۹
خواهشا هرچه زودتر مدارس رو باز کنید . بچه ها دچار افسردگی شدند و از لحاظ روحی و جسمی خسته هستند . لطفا مقطع راهنمایی رو هم حضوری کنید .