باخت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل ویستا توربین تهران

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور مغلوب تیم ویستا توربین تهران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف تیم ویستا توربین تهران رفت.
 
این دیدار که بعد از ظهر دیروز در استادیوم غدیر تهران برگزار شد، شاگردان فرشاد پیوس با به ثمر رساندن ۳ گل نفتی‌های گچساران را مغلوب خود کردند.

تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این دوره از رقابت‌ها تاکنون با انجام چهار بازی، یک برد، ۳ باخت و با کسب ۳ امتیاز در جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
 
گفتنی است در هفته نخست لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران میزبان تیم آوالان کامیاران بود که در این دیدار زردپوشان گچساران با کسب نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافتند.
 
در هفته دوم این دیدار به مصاف سپید رود رشت رفتند که در این دیدار حریف رشتی با کسب نتیجه یک بر صفر نفت و گاز گچساران را با باشکست بدرقه کرد.

نفتی‌های گچساران در هفته سوم میزبان شهرداری همدان بودند که در این مصاف شهرداری همدان با نتیجه ۲ به صفر و کسب ۶ امتیاز نفت و گاز گچساران را در خانه شکست داد.
 
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.
 
تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه A قرار گرفته است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز به رقابت خواهد پرداخت.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.