استخر آب جان کودک ۴ ساله را گرفت/کشف ۱۱ کیلو گرم تریاک در استان قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: پسربچه‌ای ۴ ساله از اهالی روستای جهان آباد "هنگام بازی به داخل استخر ذخیره آب سقوط کرد و غرق شد.

سرهنگ رشید تبار از شهروندان خواست، هنگام حضور در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی مراقب کودکان خردسال خود باشند و از نزدیک شدن آن‌ها به استخر‌های عمیق کشاورزی جلوگیری کنند.

دستگیری مسافر اتوبوس با بیش از ۱۱ کیلوگرم تریاک

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل محور‌های مواصلاتی یک قاچاقچی را که با پوشش مسافر قصد جابجایی مواد مخدر را داشت، شناسایی کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در بازرسی از وسایل این فرد ۱۱ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک کشف شد.

دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در الموت

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی افراد ناشناس در کوه‌های اطراف منطقه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران بخش رودبار الموت قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه، ۹ نفر را به اتهام حفاری غیر مجاز دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف تعدادی ادوات حفاری و دستگاه گنج یاب در این عملیات گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: برابر قانون هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اشیاء تاریخی و فرهنگی ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این خصوص موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار