ساخت مسکن محرومان در شهرستان رشت

فرماندار رشت گفت: سهمیه شهرستان رشت برای ساخت مسکن محرومان ۲۱۶ واحد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی، فرماندار رشت در نشست بررسی مشکلات مددجویان کمیته امداد شهرستان رشت  که با حضور نمایندگان شهرستان رشت و مدیران کل کمیته امداد و بنیاد مسکن استان گیلان برگزار شد،  با اشاره به سهمیه شهرستان رشت برای ساخت ۲۱۶ واحد مسکن محرومان، گفت: با توجه به جمعیت بالای مددجویان کمیته امداد در سطح شهرستان رشت، انتظار می‌رود متناسب با این جمعیت، سهمیه شهرستان رشت در ساخت مسکن محرومان افزایش یابد.

او با بیان اینکه در راستای اشتغال مددجویان کمیته امداد، ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان رشت اختصاص یافته است ، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفت ۲۱۶ واحد مسکن محرومان سهم شهرستان رشته، تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد تومان از این تسهیلات جذب و به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است و امیدواریم با رفع مشکلات پیش رو، جذب و پرداخت این تسهیلات به صورت صد در صدی انجام شود.

سردار آقازاده ، نماینده شهرستان‌های رشت و خمام نیز در این نشست با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات میان شهرستان‌های استان گیلان ، گفت: متاسفانه در توزیع خدمات مربوطه نسبت به جمعیت محرومان شهرستان رشت توازن درستی وجود ندارد.

احمدی ، دیگر نماینده شهرستان‌های رشت و خمام نیز در این نشست با تاکید بر اینکه شناسایی محرومان باید بر اساس شاخص انجام شود، گفت: باید دقت شود در این زمینه بی عدالتی به وجود نیاید.

او  با بیان اینکه متاسفانه استان گیلان در برخی از زمینه‌ها از بسیاری از استان‌های محروم کشور نیز محروم‌تر است، افزود: محرومیت استان گیلان در پشت سرسبزی آن پنهان مانده است و باید این محرومیت را فریاد زد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.