مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد خبر داد:

اسکان روزانه ۲۰ متکدی در بجنورد

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: روزانه بطور متوسط ۲۰ متکدی بی خانمان در مجموعه سرای مهر اسکان داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، موفق مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: گرمخانه سرای مهر شهرداری ظرفیت و امکانات لازم برای اسکان اولیه متکدیان و افراد بی خانمان را دارد، اما طبق قانون تنها برای یک مقطع زمانی کوتاه این مسئولیت با شهرداری است و دستگاه‌های متولی باید سهم خودشان را دراسکان افراد تحت سرپرستی شان ایفا کنند.


بیشتر بخوانید


موفق افزود: نیروی انتظامی شهرستان در زمینه جمع آوری افراد متکدی و بی خانمان همکاری خوبی با شهرداری دارند و باتوجه به اینکه تراکم این جمعیت در حواشی شهر متمرکز است، توجه و نظارت ویژه‌ای در نظارت بر این اماکن دارند.

او عنوان کرد: در صورتی که شهروندان شاهد موارد مشابهی از وجود متکدیان در محلات شهری هستند می‌توانند باشماره ۰۵۸۳۲۲۲۲۱۱۳ تماس حاصل کنند تا مامورین شهرداری در اسرع وقت نسبت به حضور در محل و جمع آوری متکدیان اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد اظهار کرد: ضمن جمع آوری متکدیان، پایش سلامت افراد و قرنطینه در صورت لزوم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.