معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد خبر داد:

اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گرد‌ها در بجنورد

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گرد‌ها در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شادکام معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: شرایط همه گیری بیماری کرونا ما را موظف به رعایت مسائل بهداشتی شهر می‌کند و بر همین اساس از فعالیت زباله گرد‌ها که می‌توانند منبعی برای انتشار آلودگی باشند، جلوگیری می‌شود.

شادکام افزود: اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت فعالیت زباله گرد‌ها در قالب طرح‌های ضربتی از ابتدای سال تاکنون در چند مرحله به اجرا درآمده ، اما تداوم آن نیازمند نظارت و استمرار اجرای طرح است که  با جدیت دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: تاکنون چندین اخطار پلمپ به مالکین انبار‌های ضایعات صادرشده است و در ادامه این روند، از فعالیت زباله گرد‌ها نیز ممانعت می‌شود.

شادکام گفت: عمده زباله گرد‌ها در سطح شهر افراد معتادی هستند که به طمع دستیابی به مواد تحت هر شرایطی اقدام به پاره کردن کیسه‌های زباله و پخش زباله از باکس‌های سطح شهر می‌کنند که عملا باعث نشر آلودگی محیطی می‌شوند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد تاکنون به ۶ نفر از زباله گرد‌ها اخطار منع فعالیت داده شده است و در ادامه اجرای این طرح نیز سایر زباله گرد‌ها در سطح شهر شناسایی و مورد اخطار واقع خواهند شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.