استاندار البرز؛

مدیران، ماشین امضا نیستند

شهبازی گفت: مدیران ماشین امضا نیستند بنابراین باید تمامی طرح ها و برنامه ها به دقت بررسی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی, استاندار البرز در حاشیه جلسات کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ استان گفت: پرونده‌های کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ از اهمیت بالایی برخوردار هستند از این رو باید طی زمان کافی و با حساسیت مورد بررسی قرار گیرند.

شهبازی افزود: مدیران ماشین امضا نیستند بنابراین باید تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها به دقت بررسی و طی خرد جمعی تایید و یا رد شوند تا نتایج منطقی و کارآمدی را در بر داشته باشد.

استاندار البرز گفت: امسال ۶ جلسه به این منظور برگزار شد که  در مجموع ۸۵ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به این که طبق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید قرار داریم، در خصوص توسعه طرح‌های تولیدی نگاه مثبتی در این نشست‌ها وجود دارد.

 او گفت: رعایت حقوق شهروندی ایجاب می‌کند که به منظور حفظ و توسعه فضای سبز و سرانه‌های درمانی و آموزشی به ویژه در شهرستان‌های پرتراکم کرج و فردیس با اهتمام ویژه‌ای ورود کنیم.

استاندار البرز افزود: کرج و فردیس شهر‌هایی هستند که تعداد روز‌های دارای آلودگی بالای هوا در آن‌ها بسیار بالا است از این رو باید به جد از توسعه ساخت و ساز‌های بدون توجیه و غیرمجاز جلوگیری شود.

شهبازی گفت: باید طبق سند ملی آمایش استان، بستری را فراهم کنیم که جمعیت به سمت سایر شهرستان‌ها برود.

او  افزود: در کمیسیون ماده ۵ و سایر کمیسیون‌های این چنینی سعی کردیم که بسیار دغدغه‌مند از ساخت و ساز‌های غیرمجاز جلوگیری کنیم.

استاندار البرز گفت: برخی طرح‌ها همانند مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت مناسب و پیوست‌های لازم ایجاد شده از این رو جمعیتی بیش از ۱۴ هزار نفر در آن منطقه ساکن شدند که با مشکلاتی همچون بوی نامطبوع زباله مواجه هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.