تهیه فیلم‌های آموزشی طرح نرمش صبحگاهی در کردستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از تهیه و تولید فیلم‌های آموزشی طرح نرمش صبحگاهی در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین خوش گوارمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت تهیه فیلم‌های آموزشی طرح نرمش صبحگاهی مشخص شد و در این راستا پس از تشکیل کارگروه اجرای طرح، با استفاده از توانمندی و دانش معلمان تربیت بدنی مراحل تهیه و اجرای این فیلم طی یک هفته در شهر سنندج انجام شد.

او افزود: بر این اساس در دو مقطع ابتدایی و متوسطه ۱۰ جلسه نرمش صبحگاهی که هر جلسه آن ۳ دقیقه به طول می‌انجامد، به صورت فیلم تهیه و ضبط شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر رعایت استاندارد‌های علمی موضوع برنامه گفت:در این برنامه  با استفاده از لوکیشن‌های متنوع، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی سنندج و نیز موسیقی محلی به دانش آموزان کشور معرفی می شود.

خوش گوار ادامه داد: فیلم‌های تهیه شده در مرحله تدوین نهایی می‌باشد و پس از آن در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت تا دانش آموزان سراسر کشور از دو طریق شبکه آموزش و نیز در بستر شبکه شاد از آن بهره‌مند شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت در پایان گفت: استمرار و تداوم فعالیت‌های بدنی و ورزش در ایام کرونا، یکی از اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بوده که طی یک سال اخیر تلاش شده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.